Asset 12
Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Email: dgpdc@cmc.md
Call
Telefon: (022) 24-27-02

Vă așteptăm în echipa noastră! Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea unui post vacant în cadrul DGPDC!

Direcția Generală pentru Protecția Drepturilor Copilului anunță concurs pentru ocuparea următoarei funcții vacante:

manager (șef/șefă) al Serviciului social Centrul de zi pentru copii în situație de risc.

pentru ocuparea funcției vacante de manager (șef/șefă) al Serviciului social Centrul de zi pentru copii în situație de risc

Scopul general al funcției: 

Asigură desfășurarea procesului de management îndeplinind funcții manageriale și de execuție în subdiviziune, coordonează activitatea specialiștilor implicați în realizarea și dezvoltarea procesului de reabilitare a copiilor beneficiari ai serviciului.

Sarcinile de bază ale funcției:

1. Planificarea, organizarea, coordonarea și controlul de suport care să asigure buna desfășurare a activității serviciului social.

2. Elaborarea planului strategic al serviciilor sociale prestate în cadrul centrului și stabilirea în comun cu membrii echipei scopul general al activității centrului și obiectivele de lungă durată și cele urgente.

3.Organizarea și prezidarea ședințelor de evaluare a cazurilor, în comun cu specialiștii din subordine și implicarea în activitățile de formare ale cadrelor didactice din subordine, prin măsuri specifice de lucru cu copiii în situații de risc.

4. Ținerea evidenței copiilor din categoria de risc, conform legislației în vigoare.

5. Păstrarea dosarului beneficiarului cu acuratețe și urmărirea corectitudinii completării de către fiecare specialist în conformitate cu cerințele în vigoare, ținând cont de confidențialitatea informației referitor la viața particulară a beneficiarului;

6. Monitorizarea și organizarea cu regularitate ședințele de supervizare profesională a angajaților în vederea îmbunătățirii performanței individuale a acestora, a gestionării eficiente a sarcinilor și timpului de lucru;

7. Elaborarea planului anual și rapoartelor semestriale și anuale de activitate ale Serviciului și le prezintă șefului Direcției generale pentru aprobare.

Locul de desfășurare a activității: mun. Chișinău, str. Alexandru Vlăhuță 3.

Salariul funcției: Conform prevederilor Legii nr. 270 din 23 noiembrie 2018 privind sistemul de unitar de salarizare în sectorul bugetar.

Tip de angajare: Perioadă nedeterminată.

Condițiile de participare la concurs

Condiții de bază:

•     deține cetățenia Republicii Moldova;

•     posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

•     are capacitate deplină de exercițiu;

•     are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;

•     nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;

•     nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție.

Cerințe specifice:

Studii: superioare de licență sau echivalente în domeniul pedagogiei, asistenței sociale sau psihologiei, drept sau administrație publică.

Vechimea în muncă: 5 ani de experiență profesională în domeniul aferent funcției solicitate.

Cunoștințe:

•     Cunoașterea legislației în domeniul protecției drepturilor copilului și administrației publice locale;

•     Cunoștințe teoretice și practice în domeniul protecției drepturilor copilului și administrației publice;

•     Cunoașterea metodologiilor și standardelor internaționale în domeniu;

•     Cunoștințe IT la nivel de utilizator: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, etc.

Abilități: lucru cu informația, analiză și sinteză, gândire ordonată, perseverență, rezistență la efort și stres, adaptabilitate la situații noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale, dezvoltare foarte bună, capacitatea de a comunica verbal și în scris, de a fi în măsură să expună clar și concis constatările, concluziile și recomandările.

Atitudini/Comportamente: responsabilitate, imparțialitate, conduită morală și profesională desăvârșită, spirit de inițiativă, lucrul în echipă, tact și pricepere în munca cu oamenii, disponibilitate la  schimbare, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină, spirit de observație, tendință spre dezvoltare profesională continuă.

Persoanele interesate urmează să depună personal/prin poștă la adresamun. Chișinău,                          str. Alexandru Vlăhuță, nr. 3, sau la adresa de email veronica.procopii@pmc.md, Dosarul de concurs care conține:

  1. CV-ul;
  2. Copia diplomei de studii și a suplimentului la diplomă;
  3. Copia certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
  4. Documente ce atestă experiența profesională.

Termenul limită de depunere a Dosarului de concurs: 31.03.2025, ora 17:00.

Pentru informații suplimentare privind condițiile de desfășurare a concursului puteți contacta Direcția resurse umane la numerele de telefon: 022226098 sau 067443351, sau la adresa de e-mail: veronica.procopii@pmc.md, persoana responsabilă – Dna Veronica Procopii.

 

Doar candidații preselectați vor fi contactați și invitați la interviu.

 

Articole Recente