Asset 12
Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Email: dgpdc@cmc.md
Call
Telefon: (022) 24-27-02

Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de asistent/ă social/ă în cadrul Serviciului social de asistență parentală profesionistă

Direcția Generală pentru Protecția Drepturilor Copilului anunță concurs pentru ocuparea următoarei funcții vacante:

  • – asistent/ă social/ă în cadrul Serviciului social de asistență parentală profesionistă

Detalii aici: 

https://angajat.md/jobPosition/ac7fff00-00b8-4b6f-9d29-85f441f01551

Scopul general al funcției: 

Asigură protecția temporară a copilului aflat în situație de risc, socializarea și (re)integrarea acestuia în familia biologică, extinsă sau adoptatoare sau în alte forme de îngrijire de tip familial; respectarea legislației în vigoare, cunoașterea și aplicarea cadrului legal și normativ din domeniul protecției copilului, inclusiv a Regulamentului cu privire la organizarea și funcționarea Serviciului de asistență parentală profesionistă.

Sarcinile de bază:

  1. Asigurarea unui plasament sigur, adecvat necesităților individuale de bunăstare a copilului,
  2. Respectarea cadrului legal și normativ privind protecția drepturilor copilului, precum și a metodologiei Serviciului de APP;
  3. Evaluarea necesităților copilului și familiei acestuia, împreună cu asistentul social comunitar, și întocmirea raportului;
  4. Potrivirea copilului propus pentru plasament cu asistentul parental profesionist și membrii familiei acestuia cu: organizarea ședințelor de potrivire, întocmirea raportului de potrivire, care este prezentat la ședința CMPCD, precum și plasamentul copilului în familia asistentului parental profesionist;
  5. Întocmirea, implementarea și revizuirea PIA a copilului;
  6. Oferirea suportului pentru menținerea relațiilor copilului cu familia biologică sau extinsă și cu persoanele importante pentru copil;
  7. Monitorizarea plasamentului în vederea asigurării bunăstării copilului de către asistentul parental profesionist; revederea plasamentului copilului;
  8. Oferirea suportului în pregătirea copilului pentru reintegrare în familia biologică sau plasamentul în familia extinsă în conlucrare cu asistentul social comunitar;
  9. Conlucrarea cu autoritățile tutelare locale, echipele multidisciplinare în vederea evaluării situației copilului și familiei acestuia pentru stabilirea necesităților copilului, reintegrării copilului în familia biologică sau extinsă, perfectarea dosarului pentru definirea statutului copilului, schimbarea formei de protecție a copilului; conlucrarea cu instituțiile de sănătate, de învățământ școlar/preșcolar pentru integrarea copilului aflat în plasament în instituțiile educaționale;
  10. Întocmirea și prezentarea rapoartelor cu privire la copilul aflat în plasament și a documentației cu privire la serviciu.

 

Locul de desfășurare a activității: mun. Chișinău, str. Romana, 4/1

 

Salariul funcției: Conform prevederilor Legii nr. 270 din 23 noiembrie 2018 privind sistemul de unitar de salarizare în sectorul bugetar.

 

Tip de angajare: Perioadă nedeterminată.

Condițiile de participare la concurs

Condiții de bază:

•     deține cetățenia Republicii Moldova;

•     posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

•     are capacitate deplină de exercițiu;

•     are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;

•     nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;

•     nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție.

Cerințe specifice:

Studii: Superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul în domeniul pedagogiei, asistenței sociale sau psihologiei.

Vechimea în muncă: 3 ani.

Cunoașterea: 

– Cunoașterea legislației în domeniul protecției drepturilor copilului și administrației publice locale;

– Cunoștințe teoretice și practice în domeniul protecției drepturilor copilului și administrației publice;

– Cunoașterea metodologiilor și standardelor internaționale în domeniu;

– Cunoștințe în domeniul tehnologiilor informaționale: abilități de utilizare a computerului Word, Excel, PowerPoint, Internet.

 

Abilități:

  • inteligență (gândire logică, capacitate de analiză și sinteză);
  • abilități de planificare, organizare, coordonare, monitorizare, control și evaluare.

 

Aptitudini: 

Să dea dovadă de responsabilitate vis-vis de îndeplinirea obligațiunilor de serviciu, respect față de colegi, obiectivitate în activitatea sa, spirit de inițiativă, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate tendință către dezvoltarea profesională continuă.

 

Depunerea dosarului: 

Dosarul complet va fi depus personal de către candidat la adresa: mun. Chișinău, str. Alexandru Vlăhuță, nr. 3 Direcția resurse umane, bir. 14  sau expediat prin emailul șefei Direcției resurse umane veronica.procopii@pmc.md care va conține:

1.  CV-ul;

2.  Copia diplomei de studii și a suplimentului la diplomă;

3.  Copia certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;

4.  Documente ce atestă experiența profesională;

5. Cazierul judiciar.

 

Pentru informații suplimentare privind condițiile de desfășurare a concursului puteți contacta Direcția resurse umane la numerele de telefon: 022226098 sau 067443351, sau la adresa de e-mail: veronica.procopii@pmc.md, persoana responsabilă – Dna Veronica Procopii, șefă interimară a Direcției resurse umane.

Doar candidații preselectați vor fi contactați și invitați la interviu.

Articole Recente