Asset 12
Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Email: dgpdc@cmc.md
Call
Telefon: (022) 24-27-02

Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de șef/ă al/a Serviciului responsabil/ă de asistenții parentali profesioniști

Direcția Generală pentru Protecția Drepturilor Copilului anunță concurs pentru ocuparea următoarei funcții vacante:

  • – șef/ă al/a Serviciului responsabil/ă de asistenții parentali profesioniști

Detalii aici: 

https://angajat.md/jobPosition/075c98f2-9c84-40ee-be8f-ef52fffbe5df

Scopul general al funcției:

Scopul general al serviciul de asistență parentală profesionistă este protecția temporară a copilului aflat în situație de risc, socializarea și (re)integrarea acestuia în familia biologică, extinsă sau adoptatoare sau în alte forme de îngrijire de tip familial.

Sarcinile de bază ale funcției:

1.Prestarea serviciilor sociale prin:

1.1. promovarea îngrijirii copilului în dificultate în mediul familial;

1.2. selectarea, recrutarea, evaluarea și instruirea familiilor în materie de asistență parentală profesionistă;

1.3.efectuarea plasamentului copilului în dificultate în mediul familial;

1.4. pregătirea psihologică a familiei și a copilului spre reintegrare și monitorizarea acestora în perioada post reintegrare;

1.5. organizarea cursurilor de instruire pentru părinți educatori, familiile în care se educă copii sub tutelă/curatelă, familiile în situație de risc, adoptatoare și de asistență parentală profesionistă.

2. Organizarea activităților cu beneficiarii serviciului APP (seminare, mese rotunde, școli de vară etc);

3. Monitorizarea și evaluarea calității serviciilor prestate copilului și familiei în dificultate;

4. Planificarea strategică a activității serviciului APP, prin racordarea ei la necesitățile copilului și familiei în dificultate.

5. Participă la elaborarea planului strategic și cadrului logistic al serviciilor sociale prestate în cadrul Serviciului, contribuie în comun cu membrii echipei al Serviciului de asistență parentală profesionistă la stabilirea viziunii și misiunii, scopului general al activității Serviciului, obiectivelor de lungă durată și celor imediate, respectarea regulamentului cadru, cât și ordinelor interne.

6. Participă la întocmirea planului de activitate pentru atingerea scopului și obiectivelor Serviciului, îndeplinește responsabilitățile delegate:

6.1. asigurarea relațiilor pozitive în cadrul Serviciului: asistent social, asistenții parentali, copii plasați, familia biologică și extinsă sau familia adoptivă;

6.2. alte instituții: școli, policlinici, reprezentanți ai bisericii, poliției, mas-media, judecătorie, procuratură, autoritățile locale din raioane etc.);

6.3. urmărește îndeplinirea regulamentului de ordine intern, rezolvă situațiile de conflict și informează despre ele;

6.4. asistă lucrul personalului Serviciului;

6.5. contribuie la organizarea activităților;

6.6. participă la : ședințe operative; seminare, întruniri de lucru, conferințe;

6.7. ajută la îndeplinirea și implementarea planurilor și rapoartelor: lunare, anuale, statistice;

6.8. susținerea asistentului social și asistentului parental profesionist de a menține legătura cu familiile biologică și extinsă prin : contacte directe și indirecte;

6.9. acumulează informație despre beneficiar;

6.10. stabilește împreună cu echipa de specialiști scopul și metodele de lucru cu beneficiarii, ținând cont de problemele fiecărui caz în parte;

6.7. Monitorizarea cazului în comun cu membrii echipei multe-disciplinare și persoanele responsabile reprezentante ale organelor de resort și respectarea principiul confidențialității, atitudinii ne-discriminatori și abordării individuale a cazului în managementul cazului.

 

Locul de desfășurare a activității: mun. Chișinău, str. Romana, 4/1

 

Salariul funcției: Conform prevederilor Legii nr. 270 din 23 noiembrie 2018 privind sistemul de unitar de salarizare în sectorul bugetar.

 

Tip de angajare: Perioadă nedeterminată.

 

Condițiile de participare la concurs

Condiții de bază:

•     deține cetățenia Republicii Moldova;

•     posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

•     are capacitate deplină de exercițiu;

•     are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;

•     nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;

•     nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție.

 

Cerințe specifice:

Studii: superioare de licență sau echivalente în domeniul pedagogiei, asistenței sociale sau psihologiei, drept sau administrație publică.

Experiență: 

1.Experiență profesională: 3 ani în domeniu.

2. Experiența managerială: 2 ani în domeniu.

Cunoștințe:

•Cunoașterea legislației în domeniul protecției drepturilor copilului și administrației publice locale;

•Cunoștințe teoretice și practice în domeniul protecției drepturilor copilului și administrației publice;

• Cunoașterea metodologiilor și standardelor internaționale în domeniu;

• Cunoștințe IT la nivel de utilizator: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, etc.

 

Abilități: lucru cu informația, analiză și sinteză, gândire ordonată, perseverență, rezistență la efort și stres, adaptabilitate la situații noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale, dezvoltare foarte bună, capacitatea de a comunica verbal și în scris, de a fi în măsură să expună clar și concis constatările, concluziile și recomandările.

 

Atitudini/Comportamente: responsabilitate, imparțialitate, conduită morală și profesională desăvârșită, spirit de inițiativă, lucrul în echipă, tact și pricepere în munca cu oamenii, disponibilitate la  schimbare, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină, spirit de observație, tendință spre dezvoltare profesională continuă.

 

Persoanele interesate urmează să depună personal/prin poștă la adresamun. Chișinău,            str. Alexandru Vlăhuță, nr. 3, sau la adresa de email veronica.procopii@pmc.md, Dosarul de concurs care conține:

  1. CV-ul;
  2. Copia diplomei de studii și a suplimentului la diplomă;
  3. Copia certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
  4. Documente ce atestă experiența profesională;
  5. Cazierul judiciar.

 

Pentru informații suplimentare privind condițiile de desfășurare a concursului puteți contacta Direcția resurse umane la numerele de telefon: 022226098 sau 067443351, sau la adresa de e-mail: veronica.procopii@pmc.md, persoana responsabilă – Dna Veronica Procopii, șefă interimară a Direcției resurse umane..

Doar candidații preselectați vor fi contactați și invitați la interviu.

Articole Recente