Vă așteptăm în echipa noastră! Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea unui post vacant în cadrul DGPDC!
Direcția Generală pentru Protecția Drepturilor Copilului anunță concurs pentru ocuparea următoarei funcții vacante:
- – psihopedagog/psihopedagogă în cadrul Centrului de plasament pentru copiii separați de părinți ”Lumina”
Detalii AICI:
Scopul general al funcției:
Desfăşoară activităţi de stimulare senzorio-motorie, cognitiva și de limbaj, de educaţie şi reabilitare comportamentală pentru copii.
Sarcinile de bază:
1. Desfășoară activități de stimulare senzorio-motorie, cognitiva și de limbaj, de educaţie şi reabilitare comportamentală pentru copii;
2. Utilizează terapii specifice psihopedagogice adecvate fiecărui copil;
3. Desfășoară activități de educație şi reabilitare comportamentală precum şi terapii specifice pentru copii;
4. Colaborează cu ceilalți specialiști şi cu alţi angajaţi în vederea evaluării, desfășurării de programe, de intervenție și terapii specifice psihopedagogice;
5. Elaborează recomandări psihopedagogice menite să faciliteze progresul copilului în toate ariile de dezvoltare;
6. Elaborează planurile individuale de asistență (PIA), participă la revizuirea periodică a PIA conform procedurii;
7. Face rapoarte privind progresele fiecărui copil în parte, în urma şedinţelor individuale sau de grup;
8. Asigură supravegherea copiilor;
9. Acordă îngrijirile zilnice beneficiarilor, menţinând un mediu relaxant şi stimulativ pentru dezvoltarea copiilor pe aspectele: cognitiv, afectiv, autoservire, fizic, socio-emoţional;
10. Însoțește copiii la masă şi participă la hrănirea lor;
11. Interacționează cu copiii în timpul îngrijirii;
12. Încurajează autonomia copiilor în timpul îngrijirilor în funcţie de vârsta şi nivelul de dezvoltare oferindu-le ocazii frecvente de practicare a abilităţilor de autoîngrijire;
13. Asigură securitatea mediului atât în interior, cât şi în exterior, identificând şi semnalând pericolele potenţiale;
14. Dacă suspectează sau identifică situații de abuz, neglijare sau exploatare a copilului cu dizabilităţi în cadrul centrului sau în afara acestuia, înștiințează superiorii ierarhici, conform procedurii;
15. Participă la planificarea activităților, în colaborare cu directorul;
16. Anunță asistenta medicală și directorul despre orice modificare în starea de sănătate a copiilor;
17. Însoțește copilul la instituțiile medicale, educaţionale şi de reabilitare conform necesităților;
Tip de angajare: Perioadă nedeterminată.
Condițiile de participare la concurs
Condiții de bază:
• deține cetățenia Republicii Moldova;
• are capacitate deplină de exercițiu;
• are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
• nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
• nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție.
Cerințe specifice:
Studii: superioare de licență sau echivalente în domeniul pedagogiei, asistenței sociale sau psihologiei.
Vechimea în muncă: 2 ani de experiență profesională în domeniul aferent funcției solicitate.
Cunoștințe:
• Cunoașterea legislației în domeniul protecției drepturilor copilului și administrației publice locale;
• Cunoștințe teoretice și practice în domeniul protecției drepturilor copilului și administrației publice;
• Cunoașterea metodologiilor și standardelor internaționale în domeniu;
• Cunoștințe IT la nivel de utilizator: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, etc.
Abilități: lucru cu informația, analiză și sinteză, gândire ordonată, perseverență, rezistență la efort și stres, adaptabilitate la situații noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale, dezvoltare foarte bună, capacitatea de a comunica verbal și în scris, de a fi în măsură să expună clar și concis constatările, concluziile și recomandările.
Atitudini/Comportamente: responsabilitate, imparțialitate, conduită morală și profesională desăvârșită, spirit de inițiativă, lucrul în echipă, tact și pricepere în munca cu oamenii, disponibilitate la schimbare, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină, spirit de observație, tendință spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate urmează să depună personal/prin poștă la adresa: mun. Chișinău, str. Alexandru Vlăhuță, nr. 3, sau la adresa de email veronica.procopii@pmc.md,Dosarul de concurs care conține:
- CV-ul;
- Copia diplomei de studii și a suplimentului la diplomă;
- Copia certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
- Documente ce atestă experiența profesională;
- Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere.
Pentru informații suplimentare privind condițiile de desfășurare a concursului la proba interviu puteți contacta Direcția resurse umane la numerele de telefon: 022226098 sau 067443351, sau la adresa de e-mail: veronica.procopii@pmc.md, persoana responsabilă – Dna Veronica Procopii.
Doar candidații preselectați vor fi contactați și invitați la interviu.