Asset 12
Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Email: dgpdc@cmc.md
Call
Telefon: (022) 24-27-02

Vă așteptăm în echipa noastră!

Vă așteptăm în echipa noastră! Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea unui post vacant în cadrul DGPDC!

Direcția Generală pentru Protecția Drepturilor Copilului anunță concurs pentru ocuparea următoarei funcții vacante:

  •  Pedagog/ă social/ă în cadrul Serviciului social Casa comunitară pentru copii în situaţie de risc

Detalii AICI:

Scopul general al funcției: 

Este responsabil de asistenţa pedagogică a copiilor plasaţi în Casa comunitară pentru copii în situaţie de risc.

Sarcinile de bază:

1. Asigură asistenţa pedagogică de calitate a copiilor plasaţi în Casa comunitară pentru copii în situaţie de risc.

2. Participă la elaborarea şi adaptarea metodelor pedagogice de lucru cu copiii.

3. Participă la elaborarea şi implementarea Planului individualizat de servicii al copilului (PIS).

4. Elaborează planul de activitate săptămânal al copilului.

Atribuţiile de serviciu:

1. Participă la elaborarea planului de activitate al Casei comunitare pentru copii în situaţie de risc, la stabilirea regimului zilei;

3. Participă la organizarea şi desfăşurarea şedinţelor de lucru ale echipei multidisciplinare;

4. Raportează periodic (săptămânal, lunar, trimestrial, anual) directorului Casei comunitare despre rezultatele activităţii;

5. Asigură supravegherea permanentă a copiilor conform programului de lucru stabilit;

6. Participă la elaborarea planului de plasament (PP).

7. Asistă copiii din plasament în procesul de şcolarizare;

8. Asistă copiii la pregătirea temelor de acasă;

9. Menţine o legătură permanentă cu dirigintele şi cadrele didactice din şcoală, în vederea identificării problemelor cu care se confruntă copiii în activitatea şcolară;

10. Urmăreşte progresele copilului din punct de vedere instructiv-educativ, studiază cauzele nereuşitei şcolare, ale abandonului şcolar;

11. Participă la elaborarea PEI (Planului Educațional Individualizat) pentru copiii cu CES şi implementează unele sarcini din acest plan;

12. Organizează activităţi individuale sau colective pentru petrecerea timpului liber, ţinând cont de aptitudinile fiecărui copil, capacităţile intelectuale şi afective ale copiilor/ tinerilor;

13. Organizează şi desfăşoară activități de socializare şi orientare profesională a copiilor din plasament;

14. Răspunde de formarea şi consolidarea deprinderilor de igienă şi autoservire;

Tip de angajare: Perioadă nedeterminată.

Condițiile de participare la concurs

Condiții de bază:

• deține cetățenia Republicii Moldova;

• are capacitate deplină de exercițiu;

• are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;

• nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;

• nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție.

Cerințe specifice:

Studii: superioare de licență sau echivalente în domeniul pedagogiei, asistenței sociale sau psihologiei.

Vechimea în muncă: minim 1 an de experiență profesională în domeniul aferent funcției solicitate.

Cunoștințe:

•     Cunoașterea legislației în domeniul protecției drepturilor copilului și administrației publice locale;

•     Cunoașterea metodologiilor și standardelor internaționale în domeniu;

•     Cunoașterea limbii române  la nivel avansat citit / scris / vorbit;

•     Cunoștințe IT la nivel de utilizator: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, etc.

Abilități: lucru cu informația, analiză și sinteză, gândire ordonată, perseverență, rezistență la efort și stres, adaptabilitate la situații noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale, dezvoltare foarte bună, capacitatea de a comunica verbal și în scris, de a fi în măsură să expună clar și concis constatările, concluziile și recomandările.

Atitudini/Comportamente: responsabilitate, imparțialitate, conduită morală și profesională desăvârșită, spirit de inițiativă, lucrul în echipă, tact și pricepere în munca cu oamenii, disponibilitate la  schimbare, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină, spirit de observație, tendință spre dezvoltare profesională continuă.

Persoanele interesate urmează să depună personal/prin poștă la adresamun. Chișinău, str. Alexandru Vlăhuță, nr. 3, sau la adresa de e-mail: veronica.procopii@pmc.md, Dosarul de concurs care conține:

  1. CV-ul;
  2. Copia diplomei de studii și a suplimentului la diplomă;
  3. Copia certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
  4. Documente ce atestă experiența profesională;
  5. Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere.

 

Pentru informații suplimentare privind condițiile de desfășurare a concursului la proba interviu puteți contacta Direcția resurse umane la numerele de telefon: 022226098 sau 067443351, sau la adresa de e-mail: veronica.procopii@pmc.md, persoana responsabilă – Dna Veronica Procopii.

Doar candidații preselectați vor fi contactați și invitați la interviu.

Articole Recente