Vă așteptăm în echipa noastră! Direcția Generală pentru Protecția Drepturilor Copilului anunță concurs pentru ocuparea funcției de :
- specialist/ă principal/ă , Direcția resurse umane
Data limită de depunere a documentelor a fost prelungită.
Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului
Contribuirea la formarea, menținerea unui corp de funcționari publici profesioniști și efectiv de personal de specialitate prin implementarea politicilor și procedurilor moderne de personal, acordarea asistenței metodologice și practice în vederea realizării misiunii și a obiectivelor strategice ale instituției. Organizarea și asigurarea ținerii lucrărilor de secretariat în domeniul gestionării resurselor umane, în strictă corespundere cu Regulile și Instrucțiunii – tip, ce reglementează cerințele de bază față de documentarea activității.
Salariul de funcție
De la 7730 Lei (brut) 1300 supliment, sporuri, prime și alte drepturi salariale
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
1. Acordarea metodologică la elaborarea/actualizarea fișelor de post pentru diferite categorii de funcții/posturi din cadrul Direcției generale și subdiviziunile sale;
2. Elaborarea planului anual de dezvoltare profesională a
personalului; organizarea, coordonarea și monitorizarea implementării acestuia;
3. Acordarea asistenței informaționale și metodologice în domeniul de activitate;
4. Ținerea evidenței personalului: elaborează proiecte de acte administrative cu privire la angajarea, modificarea/ suspendarea/ încetarea raporturilor de serviciu/de muncă; la instruirea, evaluarea personalului și alte proceduri de personal; întocmește și actualizează dosarele personale; ține evidența tuturor tipurilor de concedii oferite personalului; eliberează, la solicitarea colaboratorilor, certificate/copii ale actelor cu privire la datele lor personale;
5. Participarea la activitatea comisiilor cu atribuții în domeniul gestionării personalului, exercită alte atribuții în domeniu prevăzute de lege sau delegate în conformitate cu legislația în vigoare;
6. Actualizarea registrelor electronice al funcționarilor publici și al subiecților declarării.
Tip de angajare
Perioadă determinată
Condiţiile de participare la concurs
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
Studii: superioare de licență sau echivalente în domeniul asistenței sociale sau psihologie, administrație publică și drept.
Documente ce urmează a fi prezentate
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
Dacă cererea de participare este depusă prin intermediul platformei cariere.gov.md, atunci Formularul de participare va fi generat și completat automat în baza datelor din cererea electronică. - Copia buletinului de identitate
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs. - Copiile diplomelor de studii și, după caz, ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
Copia carnetului de muncă, certificate privind actvitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 pot fi înlocuite cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Conceptul de dezvoltare instituțională
Modalitatea de depunere a documentelor
- Personal
Detalii AICI!
Persoanele interesate urmează să depună personal/prin poștă la adresa: mun. Chișinău, str. Alexandru Vlăhuță, nr. 3, sau la adresa de email veronica.procopii@pmc.md.
Pentru informații suplimentare privind condițiile de desfășurare a concursului la proba interviu puteți contacta Direcția resurse umane la numerele de telefon: 022226098 sau 067443351, sau la adresa de e-mail: veronica.procopii@pmc.md, persoana responsabilă – Dna Veronica Procopii.