Asset 12
Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Email: dgpdc@cmc.md
Call
Telefon: (022) 24-27-02

Căutăm specialist principal în Secția monitorizare, evaluare, planificare strategică și managementul calității

Vă așteptăm în echipa noastră! Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea unui post vacant în cadrul DGPDC!

Direcția Generală pentru Protecția Drepturilor Copilului anunță concurs pentru ocuparea funcției de specialist/ă principal/ă , Secția monitorizare, evaluare, planificare strategică și managementul calității.

Data limită de aplicare – 18.07.2025, 17:00
Data limită de depunere a documentelor a fost prelungită.

Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului

Elaborarea și sistematizarea Planurilor de acțiuni, notelor informative, rapoartelor

(statistice, semestriale, lunare, săptămânale), materialelor analitice privind situația creată în subdiviziuni și înaintarea propunerilor privind perfecționarea acestora.

Salariul de funcție

De la 7730 Lei (brut) supliment 1300, sporuri și alte drepturi salariale

Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:

1. Colectarea și generalizarea notelor informative, planurilor de acțiuni, planurilor lunare, rapoartelor statistice, rapoartelor săptămânale și lunare primite din direcțiile/secțiile/serviciile sociale;

2. Sistematizarea informațiilor prezentate de specialiștii Direcției generale și ale subdiviziunilor și elaborarea în baza lor a rapoartelor statistice, analitice, narative privind activitatea Direcției generale;

3. Organizarea și participarea la seminare, reuniuni metodice, ateliere de lucru și evaluarea calității și oportunității a activităților respective;

4. Organizarea ședințelor de lucru și instructiv-metodice pentru angajați;

5. Conlucrarea cu diverse organizații în vederea participării în cadrul proiectelor sociale destinate grupurilor de beneficiari ai Direcției generale;

6. Asigurarea calității activităților și serviciilor prestate de Direcția generală, revizuirea ori de câte ori este necesar a Regulamentelor serviciilor sociale prestate de Direcția generală, adaptarea lor la standardele minime de calitate existente, facilitatea acreditării și reacreditării acestor servicii;

7. Organizarea și participarea în cadrul evaluărilor serviciilor prestate de către Direcția generală și subdiviziunilor sale, oferind suportul metodologic angajaților implicați în proces.

Tip de angajare

Perioadă determinată

Condiţiile de participare la concurs

  1. deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  3. are capacitate deplină de exercițiu;
  4. nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
  5. este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  6. are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
  7. în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  8. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  9. nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  10. nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

 

Cerinţe specifice pentru participare la concurs

 

Studii Superioare în domeniul  pedagogiei, psihologiei, administrației publice, asistenței sociale.

Experiență profesională 3 ani în domeniu pedagogiei, psihologiei, administrației publice sau asistenței sociale.

Cunoștințe

– Cunoașterea sistemului de drept al Republicii Moldova;

– Cunoașterea legislației naționale și internaționale în domeniul protecției drepturilor copilului;

– Cunoașterea legislației în domeniul protecției drepturilor copilului;

– Cunoașterea modului de funcționare a autorității publice;

– Cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Navigare Internet;

Cunoașterea limbii române la nivel avansat citit / scris / vorbit.

 

Documente ce urmează a fi prezentate

  • Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
    Dacă cererea de participare este depusă prin intermediul platformei cariere.gov.md, atunci Formularul de participare va fi generat și completat automat în baza datelor din cererea electronică.
  • Copia buletinului de identitate
    Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.
  • Copiile diplomelor de studii și, după caz, ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
  • Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
    Copia carnetului de muncă, certificate privind actvitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 pot fi înlocuite cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
  • Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
    Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
  • Conceptul de dezvoltare instituțională

Modalitatea de depunere a documentelor

  • E-mail
  • Personal

Detalii AICI!

Persoanele interesate urmează să depună personal/prin poștă la adresa: mun. Chișinău, str. Alexandru Vlăhuță, nr. 3, sau la adresa de email veronica.procopii@pmc.md

Pentru informații suplimentare privind condițiile de desfășurare a concursului la proba interviu puteți contacta Direcția resurse umane la numerele de telefon: 022226098 sau 067443351, sau la adresa de e-mail: veronica.procopii@pmc.md, persoana responsabilă – Dna Veronica Procopii.

Articole Recente